|
昨天收到一封来自俄罗斯航空的邮件:
Уважаемый пассажир!
К сожалению, ваш рейс 2133 06.10.2012 был отменён. Авиакомпания предлагает вам рейс 2135 07.10.2012, вылетающий в 01:55.
Перебронирование в системе произведено автоматически.
Приносим свои извинения за причинённые неудобства.
Если у Вас были заказаны спецуслуги на отмененном рейсе, свяжитесь с нами для подтверждения этих услуг.
Искренне ваш,
центр информации и бронирования Аэрофлот
ПОЖАЛУЙСТА, НЕ ОТВЕЧАЙТЕ НА ДАННОЕ СООБЩЕНИЕ, ОНО ПОСЛАНО АВТОМАТИЧЕСКИ.
Вы можете связаться с нами, направив сообщение по адресу:
e-mail: callcenter@aeroflot.ru
телефоны: +7(495) 223-55-55
8(800)444-55-55
Dear Passenger,
We have important information regarding your itinerary. Flight 2133 on 10.06.2012 has been cancelled. You have been automatically rebooked on flight 2135, scheduled to depart on 10.07.2012 at 1:55 AM. We apologize for any inconvenience this may have caused you.
If you have ordered special onboard services on the canceled flight, please, contact us to confirm these services.
Sincerely yours,
Aeroflot Call Centre
THIS MESSAGE HAS BEEN AUTOMATICALLY GENERATED, PLEASE DO NOT REPLY.
You may contact us by email at callcenter@aeroflot.ru. You may also call us in Moscow at +7 (495) 223 55 55, or toll-free in Russia at 8 800 444 55 55. mailto:callcenter@aeroflot.ru
大概是说10月6日21:33的航班取消了,故自动预定了10月7日01:55的航班;
后面那一句是不是可以理解为,我可以取消订单,是不是可以理解为我借此可以免费取消整个订单。(我是买的9月26日——10月6日北京经停莫斯科往返土耳其,是一个订单)
各位达人帮忙解答一下吧,如果是这样的,那我先取消了,正好10-1可以安排其他内容了就。
|
|